moje forum testowe

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2009-10-23 21:55:04

GORIOR_PL

Administrator

1341481
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2009-09-26
Posty: 9
Punktów :   

Regulamin

1. Gildia SkyLine działa zgodnie z prawami kierującymi Perfect World International, przestrzega tym samym zasad obowiązujących w świecie gry, a także nie narusza dobra i mienia osobistego członków.
2. Gildia stanowi jedność. Jej założeniem jest wzajemne doskonalenie się oraz pomoc w zdobywaniu wszelkiego rodzaju przedmiotów, zwiększających skuteczność gildii jako całości oraz każdego gracza z osobna.


Zarząd:

3. Organem zwierzchnim i czuwającym nad rozwojem gildii jest Zarząd, w skład którego wchodzi Leader, Director oraz Marshale. Leader ma głos decydujący.
4. W zakres kompetencji Zarządu wchodzi podejmowanie wszelkich decyzji stanowiących o losach gildii jako całości oraz jej poszczególnych członków. Zarząd pełni rolę rozstrzygającą w sporach wewnątrz gildii.
5. Leader gildii wybierany jest za pomocą większości bezwzględnej. W głosowaniu biorą udział wszyscy chętni członkowie gildii. Głosowanie odbywa się na forum gildii.
6. Director jest mianowany przez Lidera przy zgodzie i poparciu reszty graczy.
7. Przyznawanie rang Marshala oraz Executora oparte jest przede wszystkim o wartość gracza dla gildii jako całości. Brane pod uwagę będą nie tylko level gracza, ale również umiejętności, jego zachowanie i współpraca z gildią.
8. Decyzja o usunięciu gracza z pozycji Directora, Marshala, Executora odbywa się w obecności osoby usuwanej. Należy podać przyczynę usunięcia z pozycji.


Rekrutacja:

9. Rekrutacja nowych osób do gildii jest ciągła.
10. Członkiem Gildii SkyLine może zostać każdy gracz serwera Sanctuary będący Polakiem, niezależnie od wieku, płci czy stażu w grze.
11. Warunkiem niezbędnym jest respektowanie zasad wyznawanych przez SkyLine.
12. Osoba rekrutująca ma obowiązek krótko porozmawiać z potencjalnym członkiem SkyLine. Nie dopuszcza się rekrutacji mechanicznej (tj. wysyłanie automatycznie zaproszenia po prośbie o przyłączenie do gildii)!
13. W gestii osoby rekrutującej leży dowiedzenie się, czy postać rekrutowana do gildii, jest jedyną postacią gracza (jeśli nie, to dlaczego i gdzie jest główny char), który ma level i ile czasu gracz poświęca grze. Należy również powiadomić przyszłego członka gildii o forum, na którym znajdzie regulamin Gildii oraz potrzebne mu w grze informacje.
14. Możliwe jest przyłączenie do gildii więcej niż jednej postaci, z zaznaczeniem jednak, która jest postacią główną. Alty również podlegają rozliczeniom z levela (patrz pkt. 20).


Członkowie:

15. Każdy członek gildii ma prawo zgłaszać propozycje, wnioski i uwagi dotyczące pracy gildii za pośrednictwem forum lub przez rozmowę z Zarządem.
16. Gracze zobowiązują się do przestrzegania zasad Netykiety* (dot. ogólnych zasad w kontaktach międzyludzkich za pośrednictwem Internetu).
17. Obowiązkiem każdego członka gildii jest pomoc merytoryczna oraz praktyczna (pomoc w questach). Bardziej doświadczeni gracze w wolnym czasie dzielą się wiedzą.
18. Gracze współpracują ze sobą, zgodnie z zasadami pracy zespołowej. Nie dopuszcza się przenoszenia i tym samym wpływu ewentualnych, nierozwiązanych konfliktów na działanie gildii.
19. W Gildii funkcjonuje system numeryczny (rubryka title). System ma za zadanie ułatwić rozstrzygnięcie, czy dana postać gracza jest postacią aktywną.
20. W przypadku braku aktywności, braku usprawiedliwienia nieobecności gracza przez dłuższy okres czasu, Leader lub Director ma prawo usunąć gracza z gildii.
21. Usprawiedliwienia, ew. krótkie nieobecności komunikujemy za pośrednictwem forum (dział Aktualności).
22. W Gildii funkcjonuje ranga specjalna SPEC. Przyznawana jest graczom, którzy chcą pozostać w gildii, jednak nie mogą/nie mają czasu levelować postaci (swoisty rodzaj emerytury). Są to osoby zasłużone dla gildii, z dużym stażem w grze.


Postanowienia ogólne:

23. W gildii nie funkcjonują składki członkowskie. Ewentualne ich wprowadzenie zostanie poprzedzone głosowaniem członków.
24. Wstąpienie do gildii jest równoznaczne z przestrzeganiem niniejszego regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie usprawiedliwia jego łamania.
25. Złamanie dowolnego z punktów regulaminu może skutkować udzieleniem ostrzeżenia słownego, obniżeniem rangi gracza lub nawet usunięciem postaci z gildii. Decyzję o usunięciu gracza podejmuje Zarząd.
26. Zmian w regulaminie dokonuje Zarząd.


* http://taat.pl/netykieta/ także http://netykieta.prv.pl/

mejd baj Wolandowa

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.mistrzowiewf.pun.pl www.roxoria.pun.pl www.ezt.pun.pl www.armiarelamu.pun.pl www.notabene.pun.pl